niedziela, 23 lutego 2014

Prolog

Prolog

Czyli co jestem tu ostatni raz?Tu w University of Cambridge.W miejscu w którym spędziłam cudowne 5 lat.Najlepsze lata mojego życia. To koniec to wszystko już koniec.Koniec z zakuwaniem po nocach, stresowaniem się przed każdym egzaminem.Ale co było warto udało mi się.Ukończyłam studia z wyróżnieniem i co dostałam się do najlepszej firmy w Londynie a może i w całej Wielkiej Brytani.Dostałam się do S.A Grand.Same dobre wiadomości.Nie przepraszam jest jeszcze jedna która mnie przeraża.Mam odbywać staż z Harrym Stylesem.To okropne imię i nazwisko które szczerze nieniawidźę.Mam pracować ze swoim największym wrogiem.I szczerzę nie mam pojęcia jak wytrzymam ten rok.


Króciutki ale jest w Czwartek albo Piątek Rozdział 1

2 komentarze:

  1. Już nie moge się doczekać 1 rozdziału. Zapowiada się ciekawie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się zapowiada, czekam z niecierpliwością! :)
    pozdrawiam i zapraszam również do siebie: http://dangerousfeelings-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń